Irina "még" 3

Irina "még" 3

Nos, ez se lenne rossz, ha nem lenne az első beküldött képed, akkor ez is megtenné, de igazán ahhoz képest ezen sok elvarratlan szál van formailag. Olyan részformák, amik úgymond kibeszélnek a képből, kifelé hordanak, amik nem erősítik a belső kohéziót. A sapka hátuljának barnái, a sál mögötti kabátrész, az, ahogy a fejtetőnél vágod, ezek még nem precízek annyira, mint az első képen. Még, vagy már, ezt te tudod, melyik kép hogy következett a sorban, de számodra ez azért fontos kérdés, mert arra ad választ, ha a képsor egészét nézed, hogy hol van a csúcs, azaz hogy mikor lettetek a legkoncentráltabbak. Ebből lehet tanulni, hogy mi az íve egy munkának, hogy fokozatosan haladva érted el a csúcsot és ott vége, vagy feljutottál a csúcsra, majd nem álltál ott meg, hanem tovább fotóztál, avagy elsőre lőttél egy 10 pontosat és utána maszatolódnak el a dolgok - kérdezheted, mi a különbség. Igazán ott van, hogy ha az elején van a jó, az könnyen lehet véletlen, tehát érdemes elemezni, hogy ott mi a jó és mi az, ami utána már nincs meg. Ha a közepén, akkor a kérdés az, hogy mi az, ami miatt nem bíztál a megérzésedben, hogy megvan a dobás. Ezek a saját szempontodból a jövére nézvést fontosak igazán, hiszen a képek jók és megcsináltad azt a képet, ami a korona a sorban. (hegyi)

Hozzászólások

Köszönöm az értékeléseket, megerősített, hogy van értelme ennyit dolgozni egy pár képért és van még mit finomítani... A sorozat készítésének folyamata nagyjából a képek feltöltésének sorrendje is annyi kivétellel, hogy az első ide feltöltött kép a sorozat egyik utolsó darabja. Jól érzékelhető íve volt a munkának és így utólag örülök, hogy nem adtam fel korábban. A legnehezebb talán a modell "megnyerése" volt, hogy igazán elengedje, átadja magát.

Számomra ez az első ide feltöltött Irina fotód "szélesvásznú" változata, és így itt most a környezet mesél egy hangulati állapotról nekem.

Új hozzászólás