Kacsa a vizen

Talán egy szobabelsőt láthatunk, egy plafon és a könnyűszerkezetes fal a függönykarnissal, és az ablakon keresztül látható dinamikus kékkel – jól ritmizálva. Jónak tartom ezt a fajta ún. aszimmetrikus képrendszert, talán egy picit olyan is, mint egy rontott kép, és talán jó lenne, ha valahol meg lehetne találni az élességet, és nem ott, ahová most spontán módon esett, ahová azt a kamera elhelyezte. Ezzel kapcsolatban az a véleményem, hogy ha a bronz kacsa, vagy a függönyök, a fal és a plafon megtalálható, akkor érdemes lenne még egyszer nekiállni, és tudatosítani magunkban, hogy ha egyszer kacsa a vízen ennek a címe, akkor talán a kacsa ennek egy főszereplője; ha a kacsa a főszereplő, akkor miért nem ott van az élesség, ha nem a kacsa a főszereplő, hanem a víz, akkor miért nem ott van az élesség – hol van az élesség? Csak annyit kérek, hogy pontosítsuk az üzeneteket. Erre szolgálnak a képek, hogy magunkat is pontosítsuk vele. Ismétlés. (szőke)

Hozzászólások

Szívesen. Még szívesebben írok jókat, ha épp tetszik, amit látok.
Máskor is szívesen látlak a kommentjeim fölött. :^)

Gábor, köszönöm a kritikáidat, tetszenek a szempontjaid meg a karakánságod. Máskor is szívesen látlak a képek alatt!

Ez sajnos olyan mértékben életlen, hogy nem lehet jól látni, hogy épp egy vadkacsa száll a tó felé, vagy egy falidísz van a karnis fölött. A szoba sarkát, meg a túloldali függönyt mindenképp levágtam volna, de még úgy is erőltetettnek érzem.
És életlennek.

Új hozzászólás