Ketteskék

Ketteskék

Ez egy technikai gyakorlat arra nézvést, hogy hogyan lehet ilyen elmosott, elhúzott fénycsíkokat létrehozni. Nem biztos, hogy az utómunkával 100%-ig egyetértek, mert figyelemmel kellene lenni arra is, hogy ott van egy Budai-vár, ami azért megérdemelné azt, hogy ennél dinamikusabban kerüljön bemutatásra, tehát a kontraszttal kellene csinálni valamit. Ezt az egészet most elviszi a mozgás. Ha viszont erre figyelek, és a mozgással foglalkozom, akkor meg önmagában, ebben a képkimetszésben ez a helyzet így nem egyértelműen arról szól, hogy most két villamos találkozott, és az egyik már elrobogott. Ez inkább egy fotósoknak szóló kép, mert ha megmutatod valaki olyannak, aki soha nem foglalkozott a fotográfiával, akkor valószínű, hogy fel fogja neked tenni azt a kérdést, hogy ez mi, és miért van ott rajta csík, és nem nagyon fogja érteni, hogy miért fontos ez a kép, amin van egy negyed villamos. A leckemegoldás oké, mert a mozgást érzékelteted, de megint azt mondom, amit sokadszor, hogy esztétika. Valamilyen belső kohéziót létre kell hozni képhatáron belül, el kell tudni jutni valahonnan valahová. Önmagában az, hogy elhúzott vonalak vannak a képen, nem elég. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Zsolt. Köszönöm a véleményed igyekszem hasznosítani

Új hozzászólás