Elfogadom, hogy ez a 27-es lecke, rezonanciára érkezett, bár amikor ezt a leckét feladtuk, akkor teljesen más irányban gondolkodtunk, de nem akarok ezen vitatkozni, hogy hol van ebben a képben a rezonancia, bár a kérdés talán jogos, és Camilla ha erre jár, akkor adhatna valami segítséget. A kép maga kompozíciójában izgalmas. Az is érdekes, hogy erre a bugyiszárítóra egy balettcipő és egy kés van felakasztva. Van ott valami a kettő között, amit viszont nem tudok értelmezni, ami egy zokni vagy én nem tudom, és ez egy picit zavar is engem. Tehát amíg a két tárgy jól felismerhető, addig ezen a képen maradtak részek, amik ezeknek a tárgyaknak a viszonyát gyengítik. Ilyen például a két tárgy közötti, szerintem zokni, aztán ott van a háttérben valami masniformájú izé, azt sem tudom, hogy mi akar lenni, a fürdőszoba falánál is valami ott baloldalon belógicsál, valószínű faliszekrény. Én azt gondolom, hogy erre azért érdemes figyelni, hogy ha ilyen erős eszközökkel dolgozunk és ilyen erős jelképeket használunk, akkor a háttérben lévő dolgok ne gyengítsék ezt a történetet, pontosabban, ha ezek ott szerepelnek, akkor legyenek indokolhatóak, hogy miért vannak ott. Most ennek az indokát én nem látom, és ettől az egésznek a drámája egy picit kilágyul és a dráma modorossággá változik attól, hogy nincs végiggondolva, hogy mi miért marad a képen. Szóval én azt mondom, hogy érdemes lenne ezt a képet ismételni, ha Camillának van ehhez kedve, kicsit átgondoltabban, hogy mi marad a képen. Ha nem, akkor mondom, elfogadom a 27-es lecke, rezonanciára úgy, hogy ez egy jó ötlet és abszolút erős és jó irány, de én mégis azt mondom, hogy ez egy csillag, mert zavaros egy kicsit a megfogalmazás. (hegyi)
értékelés:
Nem tudom Zsolt, miért érzed az említetteket.
Azt leírhatom, hogy miért írom a pálya széléről.
Először, mert nem személyes. Hivatkozási alapként a te mondatodat is említettem, Ferinek barátként!
Másodszor, a pálya szélén még állhatok, mert ide vagyok regisztrálva. Rajtad múlik, hogy meddig.
Kár, hogy én ebből semmit nem értek... lehet, hogy én vagyok messze a pályától, vagy a pálya szélétől. Szerintem Camilla és az ő gyilkos fotója mégtávolabb van a meccsetektől.
De lehet, hogy én nem állok jó helyen. Párdon.