Az ötlet jó, és a megfigyelés is fontos, hiszen jellemző példája az utazásnak, amit látunk. Ismétlést fogok kérni, azt is megmondom, miért. Ki kell emelni az átlagosból ezt a történetet a személyes szférába, ehhez pedig óhatatlanul kell a kapcsolat a modellel. Nem kötelezően a szemkontaktusra gondolok, viszont úgy kellene a környezetet meghagyni, hogy közben maga a modell testtartása, a kellékek - bőrönd, kistáska, nájlonszatyor - utaljon arra, hogy ő most épp utazik, és még egy valami fontos lenne: az, hogy a nézőnek egyértelmű legyen, hogy ő most megy vagy jön. Más, amikor hazaérkezünk, hiszen abban van fáradtság, van öröm a viszontlátásban, van lemondás és búcsú az élményektől, míg az indulás izgalmas, feszült, fájdalmas is, de öröm is, kettős érzés, hiszen elmegyünk és ezért akár bűntudatunk is van, de vár a nyaralás, az élmény, és előre örülünk ennek, és még itthon, de már fél lábbal a vonaton vagy a repülőn vagyunk lelkileg, tehát ezek azok, amik mint történet egyedivé varázsolhatnak akármi jól ismert témát. (hegyi)
Mostanában én is sokat utazom metróval, ill. mozgólépcsővel, és figyelgetem, hogy sokakat késztet fényképezésre ez a helyzet. Valóban érdekes helyzetek, ez a kép pedig kellően személyes ahhoz, hogy különleges legyen, annak ellenére, hogy a modellt eléggé meglepetésként érte az, hogy fotózod. Dehát az utazás tele van ilyen pillanatokkal.
Igen, az embernek fel kell néha mérnie, hogy ki áll közvetlenül mögötte a mozgólépcsőn, és mit művel. :) Nekem kicsit ez van ebben a képben, a modell mosolytalanságában. Én csak ritkán metrózom, de olyankor gyakran érzem, hogy ez a fajta mosolytalan terepszemle az uralkodó a magányosan metrózó emberek interakcióiban.