Koncert előtt

Koncert előtt

Olvastam a kommenteket, és azt hiszem abban egyet is értek, hogy így most, ebben a formájában a falon lévő kép torzulása inkább hiba, mint erény, ami azt jelenti, hogy lehet torzítani, de akkor az határozott és formailag előremutató legyen. A képnek azonban számomra abban rejlik a furcsasága, hogy a három képelem most nem kapcsolódik össze. A poén megvan, de fejben, középütt egy nagy üres térrel, ami értelmezhetetlen, és kívánná, hogy valami kitöltse. Persze, lehet mondani, hogy ebben a szobában így voltak a tárgyak, nem akartam rendetlenkedni, hogy a házigazda perzsa macskáját odaültessem, de akkor kell keresni olyan helyet, ahonnan ez az egész egyben értelmezhetővé válik és nem ilyen hangsúlyos a hiány. Ráadásul, ha jól látom, két szék is van, szóval azt kell mondjam, hogy a poén megvan, de ahhoz, hogy ez képileg is maradandó fotográfiává váljon, kéne még valami, vagy határozott formakötés, vagy egy főszereplő. (hegyi)

Hozzászólások

Zoltán, a hiba énbennem van! Mert ti nézitek a képet aztán gondolkodtok rajta, én pedig csak nézem.

Tamás, tiszteletben tartva az ellenvéleményedet, de... Biztos bennem van a hiba, tényleg nem értek én ehhez. Nem is tudom, csend leckébe valahogy nem kellene az a ziláltság.

Ellenvéleményem van! Nekem az a kis ziláltság teszi élővé a képet, én így hagynám!

Azt hiszem ott a pont Sándornál. :) Egész jópofa lett ahogy a képben levő képen is van egy hullámforma meg a valós zongorán is, ezek az ívek így nagyon jól játszanak egymással. Nem feltétlen csend lecke, de mint kép így már sokkal hatásosabb.

Köszönöm. :) Nem fordult meg a fejemben ez a részleges (vissza)torzítás, pedig kézenfekvő, csak megszoktam, hogy vagy az egész képet, vagy nem...

Ja, végülis lehet, hogy a felénél elvágva egy fekvő képpel többet adna.

Nekem az a ferde kép tűnik fel elsőre, és nagyon kibillent a képből, így valahogy nem nyugszik meg a fotó, így nem tudom érezni a csendet...

Jók ezek színek, tetszik a kép. Viszont azon már én is törtem a fejem, hogy ha kép van a falon, akkor így jó ferdén, vagy ha van több hely, akkor úgy exponálni, mint egy beállítást, minden párhuzamosan. És akkor nem a ferde falat lőjük, hanem az egyenest. Bár abban az esetben meg nem a zongora a téma, nekem ez érdekes kérdés lenne.

Új hozzászólás