A fekvő kép egészen letisztított jegyekkel, leegyszerűsített képletekkel dolgozik, két irányban is, az egyik a tér, mivel egészen dekomponáltan, szuperközeliben a bal alsó sarokban van egy valósnak tűnő tárgy, maga a krizantémvirág feje, nyilván a gyertyafényektől egy olyan alsó megvilágításban, amitől eleve már a hozzánk nagyon közelálló tér is álomszerűvé, szürreálissá válik; és van a háttér, amely az előtér élessége miatt csak egy jelzés, amiben sejthetjük, hogy egy temetőben, éjszakai területen pici fényeket láthatunk. Ezek lehetnek egy messzi város kis fényei, lehetnek a hegyoldalban a temető gyertyái, akár egy épület neonvilágítása, de az biztos, hogy a kép szinte egy háromsoros versként csak arra koncentrál, hogy a legfontosabb vizuális jegyek maradjanak meg abban az üzenetben, amit szeretne az alkotó közvetíteni. A bal alsó sarokra dekomponált, egészen közeli virágforma nagyon jól ritmizál a jobb felső részbe a háttérben lévő, életlenben tartott ragyogó fényekkel. Talán valami abba a térbe ami az előtér és az egészen messzi háttér közötti utat jelenti, esetleg valami bekerülhetett volna a képbe, hogy a kettő közötti távolságot jelezze. De nagyon jó úton halad az alkotó, egyre tisztább nyelven beszél, kezdi lerakni azokat a szőlőkacsokat, oldalmotívumokat, amelyek a korábbi munkáira jellemzőek. (szőke)
értékelés:
Új hozzászólás