de kezdek kiszabadulni. :)
Ez tényleg nagyon jó!
de kezdek kiszabadulni. :)
Egy nagyon jó kis verbálfotót látunk, már, ami a címet illeti. Ha elvonatkoztatok a címtől, akkor az egy elég érdekes kérdés, hogy hogy került oda az a tükör, és miért? Feltételezem, hogy ez a tükör ott van. Ha ott van, akkor valamit még ez kívánna. Az rendben van, hogy kapunk egy dimenziót, ami a tükör által mutatkozik meg, és kapunk egy másik dimenziót is, ami a valóság a csempékkel, de közben azért kellene ezzel valamit kezdeni. Most ez nem mutat önmagán túl, csempék között egy tükörkép. Lehet, hogy érdemes lett volna akár egy filctollal továbbrajzolni a szereplőt, nem tudom. Valamit még biztos, hogy machináltam volna vele, már csak azért is, mert adja magát ez az egész, hogy egy graffiti-szerű hatást keltsünk. Így most nekem ez nincs kész, mert ez a témafelvetés önmagában még kevés, mint ahogy a gesztus is. Az, hogy egy szemüveges fickó kicsit felvont szemöldökkel visszanéz egy képről, az még önmagában kevés nekem. Visszaadom ismétlésre. (hegyi)
Tamás, az beavatkozás lett volna, ha pl. fóliában tükröződök? Mert ha jól olvasom lentebb sem a manipulációra gondolt István, hanem a rendezésre. Bennem valahol elválik az, hogy ha egy fotóra utólag számítógéppel bütykölök rá valamit, vagy az amikor még a valós térben teszek meg valamit egy képi hatás érdekében.
AZ a helyzet, hogy manapság alapvetően hit kérdése lett egy fotó úm. eredetisége, sőt szvsz az is kérdés hol van ennek a fogalomnak a határa -- l. a fenti okfejtést.
Nekem is tetszik az ötlet és a tartalom. A bajom az, hogy hiába írod le, hogy nincsen semmi beavatkozás, a mai néző számára mégis montázsnak tűnik. Valahogy úgy kellene megcsinálni, hogy ez ne juthasson a néző eszébe. Persze, fogalmam sincs, hogy hogyan.
@István: nem tükörfólia, hanem annó így késztült a burkolás, hogy a sima kis fehér csempék közé becsempésztem (sic) elszórva néhány tükörcsempét is (meg néhányat a padlócsempéből is ekkorára vágva)... Az átlósság nekem is tetszik, de valahol kötöttségből is jön. Ugye ki kellett helyezkedni, hogy a telefon (telefonos kép) ne látszódjon a képben, így aztán ment a raytrace meg a kompozíciós szempontok ezerrel... :)
@Zoli: a tekintet is azért ilyen kitekert, mert kellett némi térbeli mocorgás hogy lássam a kivágást is, meg valami kompozíció is maradjon... :)
Ja, nekem is tetszik, átjön a bezártság és a kibillenés is, és ebben a kis keretben pont jó az is, ami belefért. A tekintet is átható a helyzethez, még a szemüveg félre-helyzete is passzol az egész szituhoz.
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Köszönöm Noémi! :)