Megszólalásig

Én erről nem tudok mit mondani Feri, tudod te is, hogy ez nem lett jó, nincs megoldva. Nem értem az ellenfényt, persze emiatt kellett belenyúlni erősen az arcba, de közben meg maga a szituácó nem annyira egyedi, nincs benne olyan kihagyhatatlan sztori, ami indokolja, miért lett ez a kép megtartva, és nem megismételve. (hegyi)

Hozzászólások

Értem. Ott a probléma Feri, hogy a fotográfiában - de más vizuális közlés esetén is igaz ez - a "szerettem volna beállítottá tenni, módosítani" fals igazság, ellene dolgozik az üzenetnek, vagyis egyszerűbben mondva ha közölni akarsz, azt el kell gondolni előtte és utána, hogy mire is megy ki a fuvar, mert különben csak dobálod a vízbe a követ. Valami volt a fejedben, de nincs ember, aki ez alapján a kép alapján akár csak a közelébe is kerülhetne, mi volt az. És amíg abban hiszünk, hogy a talált, úgy hagyott képeknek lehet bármiféle igazsága, addig az erdőben járunk.

Pont azért hagytam meg, hogy ilyen ,,félmegoldásokra,, hogyan reagálunk, az ilyen rontott kép milyen érzéseket, kérdéseket vet fel másokban. Nem időrablásnak szántam, ha csupán egy megjegyzés is volt rá küldve, abból már tudtam, hogy kérdéses a miért készült, mit üzenek vele homályossága, s ezeket akkor tudod elmagyarázni, ha kérdeznek. Ha pl. Te lennél a képen én azt kérdezném szintén, hogy miért is az a címe, mire gondolsz, miért ez a tekintet, miért, miért, miért... Mert ez volt a pillanatnyi állapot, a helyzet, melyet én mint alany nem szerettem volna beállítottá tenni, módosítani.

Jó reggelt, és amint látom, aki éjjel egykor fotókat nézeget, rossz ember nem lehet. De hogy választ is adjak a kérdésre: a szerkezet egy digitális felvevő.

Én ezt a kompozíciót nem igazán értem. Mi az a szerkezet az állánál? Megszólalásig? Miért ez a cím?
Egyébként szépek a felhők, azokkal a faágakkal.

Új hozzászólás