Merengős

A kép egy fehér folyosón készült a munkahelyemen, állványról, mobiltelefonnal.

Na, nem úszod meg ennyire könnyen ezt az önportré kérdés. Mert hogy a személyiségedre vagyok kíváncsi, és a néződ is. A mosdós kép a környezet miatt nem jó, itt meg kiszakítottad magad mindentől és mindenből, márpedig egy portré fontos része az is, mi vesz körül. Ezt kell megfontolni, mi az ami mesél rólad, mi az, ami fontos lehet, hol szeretsz lenni, nem kell ezeknek nagyon tolakodónak lennie, de valamennyi kéne abból a szociografikus környezetből is, ahol élsz vagy dolgozol, vagy ami neked fontos. Mert így baromira ráfókuszálunk arra, hogy oké, de miért nem fordul felénk, miért van a sapi ennyire a fejébe húzva, kire haragszik ez a fiú. Ismétlést kérek. (hegyi)

Hozzászólások

Nem nagyon foglalkoztam a fotó készítésekor azzal, hogy melyik irányba nézzen a fejem. Egyszerűen csak így alakult.
Ami pedig a ruházatot illeti: ott sem volt semmi előkészület, szimplán csak ez volt éppen rajtam akkor.
De viszont pont ezekből lehet tanulni :)
Ahogy a másik képemnél is írtam, még csak ismerkedek a beállításokkal és ugyanez vonatkozik a színekre is. Hogy mit, hogyan, miért, mennyire stb...? Ezeket még gyakorolnom és tapasztalnom kell. Aztán idővel majd csak alakul minden. :)

A másiknál már írtam, hogy technikailag mennyivel jobb minőségű ez a fotó - ott elsősorban a rendelkezésre álló fénynek tulajdonítottam ezt.
Tartalmilag nekem ez egy elvágyódást idéz. Bár vannak mindenféle tézisek is, hogy pl. a balra tekintet a visszafele, a múltba, a jobbra a jövőbe tekintés, nekem ez mégis elvágyódás - azt nem tudom, hogy onnan, ahol vagy éppen, vagy úgy általában... Még egy: a fekete-narancs csíkos felső erős, figyelemelterelő öltözet!

Új hozzászólás