Szia Zsolt, Köszönöm az elemzést! Teljes mértékben egyetértek azzal, hogy egy családtagot, más fotózni mint egy tőlünk távolabb álló modellt. Szerintem bizonyos szempontból könnyebb, bizonyos szempontból meg sokkal nehezebb.
Én azzal nem értek egyet, hogy meg kellene mutatnom, hogy mit néz, és mire gondol. Rengeteg film van, amitől úgy állsz fel, hogy csomó nyitott kérdés marad, ami majd lehet, hogy egy folytatásban tisztázódik, vagy nem, csak simán rád van bízva mit gondolsz. Szóval szerintem nem kell szájbarágni, hogy nézd meg ez itt A, ezt itt B, és erre kell itt most gondolni. Szerintem ebben a képben adtam elég fogógzót, hogy elindulhasson a nézőben egy gondolat.
A múlt, a jelen, és a jövő megjelenése részemről abszolút tudatos volt, a címmel is erre utaltam.
Erről, hogy szomorú vagy sem, már sokat beszéltünk, továbbra sem értem azt hogy miért kellene vidám, és mosolygós képeket készítenem Róla, mikor Ő a korához képest egy komoly kislány, tele érdekes kérséssel. Természetesen sok-sok vidám pillanat van az életünkben, amit jó megélni együtt, de ezeket én szeretem megtartani magunknak, ha úgytetszik ez intim szféra. Ez nem olyan kérdés, amit nagyon meg kellene fejtenünk, nem vagyok ebben a kérdésben meggyőzhető, talán kiderült már, hogy nem véletlenül történnek a dolgok így :)
Nézd, abban biztos voltam, hogy a dolgok nem véletlenül történnek. És természetesen az is igaz, hogy mindenki úgy és arra használja a modelljeit, amire akarja. Ettől még kérdés marad, hogy mi az, ami miatt ez a fajta szomorúság az, amit a gyerekekkel ábrázolni akarsz - attól függetlenül, hogy persze, tisztában vagyok vele, hogy Dunát lehet rekeszteni a röhögős vackokkal.