Attól kerül a kép helyre, és attól tud erős lenni, hogy a kép jobb oldalán talán egy női kéz nagyon jól és pontosan látszik. Ha minden elmosódott lenne, úgy a háttér életlen, úgy az elsuhanó talán ruhadarab és esetleg a kéz, amely lendíthette ezt, minden elmosódott lenne, akkor igazából megmaradna egy gesztus szintjén. De attól, hogy a női kéz jól érzékelhetően élességben is jelen van, szürreálissá, meglepővé, sokkolóvá válik, mivel a kéz világos színei kiemelik a zöld háttérből a női test formáit és hasonló a ritmusa is, mint ahogy a kép bal oldalán ki suhan ez a meghatározhatatlan textília. Én ezt egy nagyon érdekes és nagyon izgalmas munkának tartom, merthogy folyamatosan fölzaklat bennünket nézőként, hiszen középen, ahol bárminek kéne lenni, talán egy labdának vagy bármilyen eseménynek, mert minden valahova a kép középtengelyébe és magasságban a kétharmad felé mutat, ott ezt a furcsa életlenben tartott bokorszerű tömeget látjuk, és ezáltal az ember fókuszál folyamatosan a képen, keres, mozgásban tartja a figyelmét. Tehát valójában a kép egész tematikája hozza létre a néző számára a mozgás illúzióját. Ezt egy jó munkának tartom, három disznó. (szőke)
értékelés:
Tímea és a kakas viaskodása. Ötletes megoldás a leckére. Ki nyert?
A kakast nem látom, viszont az a szép színes tengeri hal kétség kívül elmenekült.
Jó a szerkezete a képnek, az életlen háttér, előtérben csak a két szimbolikus forma, a csupasz női kar és az eldobott ruha. Szóval tetszik, bár a kéztartás valahogy kicsit mesterkéltnek tűnik.