Ő

Izgalmas dolog, hogy egy felső gépállásból, egészen felülről, mint egy elemző gépállásból látjuk a gyermeki testeket, ezt a kis műanyag fürdőmedencét, a tégla járdát és nagyon szép, ahogyan a műanyag medencén átszűrődik a fény és a víz varázslatos mozgásai az emberi testek mellett ezeket a kis fodrocskákat és egymásba fonódó kis köröket ragyogtatja, létrehozza. Ha lehetőség lett volna rá, én egy kicsit bővebbet adtam volna ebből a körformából, ami izgalmasan kapcsolódik, mint egy ilyen absztrakt üzenet ezzel a balra dőlő téglajárdával, akkor talán erősebb tudott volna lenni a kép, de megadom rá a két disznót. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Ha jobban megnézed,ez egy Ö betű,a két zoknis lábbal;)
Egyébként valóban nem elég széles az objektívem.

Érdekes és szokatlan ez a felső nézőpont. Eddig jó, de a kidolgozás elég slampos.
Fent az a zoknis láb nagyon felesleges. Másrészt, ha már nem fér bele az egész kör, akkor meg jobban kellett volna vágni, mert ez így azt üzeni: bele akartam vanni az egészet, de szűk az objektívem és nem tudok repülni.
Szóval ha nem fér bele, akkor meg lehetne inkább arra figyelni, hova húz a kép. Szerintem oda, ahol a két gyerek tekintete metszi egymást, kb arra a narancsárga izére, amiért a kicsi nyúl. De akkor meg a fenti narancsárga halak fölött, illetve attól jobbra minden felesleges. Azokat lenyesve szerintem sokkal jobban összeáll a kép, jobb helye kerül a fókusz, meg minden.
A címet nem értem.

Új hozzászólás