Orgia

Orgia

Nem vagyok a szaturáció emelés híve, de itt ez elmegy, viszont ami nekem így most arányaiban kérdéses, az az, hogy a levelek formája kevés, ha azok valódi virágok, és ahogy látom, azok, akkor feljebb emeltem volna a cserepet hogy a középrészen le legyen ennyire üres a tér. Így most a lenti formák csak jelzések, de a középrész nem tud annyira izgalmas lenni, hogy egységet hozzon létre a felső résszel, ahol az ablak osztatai láthatóak. Dávid, ez ha megismételhető, akkor jó lenne látni egy összefogottabb kompozíciót. (hegyi)

Hozzászólások

...Lehengerlőek az érveid :D
Kösszeee!

2012. október 9-i adásomhoz a Garázsmenetben ezt választottam tezsvérem, de ha nem hallgatod, kitekerem a nyakad. :)

Uraim! (István, Zoltán)

Magam részéről biztos voltam abban hogy értjük/~tem a megjelölést.. és szinte abban is hogy értjük egymást! Ez így is van szerintem. De fontos hogy ha felizzik magunkban a kétely szikrája akkor pontosítsunk ne legyen félreértés, ezt értékelendőnek tartom! :)
alegjobbakat!
d

Nyözö :) akkor már én is hadd magyarázzam magam: Értettem eredetileg is gondolatodat, és én is egyetértek vele :) és egy derengő ízt írtam még hozzá - nem csak az üvegek, hanem az össz benyomást tekintve. Látod Te is, én is. Persze éppen a merev képosztási forma ami miatt nem lehet pont olyan, csak a színek, az apró finomságok köetkezményében mintha át lenne szűrve az a művészeti kor jelen korunkon. Annak finomsága, rajzai, és a tiffany-jellege miatt. Valahogy így értem én is. :) Minden jót!

Dávid: Noha a stílusirányzatokhoz is hülye vagyok, azt hiszem mindkettők megjelölésének van értelme és eltudom fogadni köszönettel, mint 'bélyeg' is. :)

magyarázom picit magamat, mert én se vagyok az a nagy műértő. :) Szóval az eklektikusságát olyan értelemben értettem, mint hogy sokféle különböző struktúra vegyítése egyetlen alkotásban. Sokkal inkább építészet, így az üvegablakot tekintve szerintem meg is áll, és természetesen nem értékítéletnek szántam a dolgokat.

Valóban van a kép összhatásában szecessziós vonás is, de végülis a két műfaj elvileg ellentétes lenne: a szecesszió próbálta tagadni, letisztítani az eklektikát. Talán a növények tekergős formái adják ezt a szecessziós érzést hozzá, és mint műfaj is szélesebb körű (elég pl. Muchara és Gaudira gondolni ugyebár) így a képzőművészeti értelemben jobban illik.

No, de a lényeg, hogy tetszetős kép, és jó nézegetni. :)

Így van, kell a szín a 'szürke' hónapok után.. Köszi Péter!

:)
István nem vezetek senkit sehova.. abból lenne a baj. :D
Nem szoftveres trükk ezzel amúgyse szeretek kérkedni, akkor van értelme amúgyis ha segíti a témát a fotót na ez nem ide tartozik. Mindemelett azért van rajta munka inkább túlhúzás egy jó orgiához illően.. Közben megkerestem a forrásmappát aztán látom hogy nem ezt akartam volna feltenni egy kevésbbé szaturált változatot! :S az iménti a voltáltisk.-ámba kerülő print változat ez, főleg mert a labor színei tompábbak aztán erős a verzsön. na ennyit erről.

Üvegalabok, ez egy régi emeletes tömbház gangszerűséggel és annak az előfolyósában vagy halljában (nyemtom) volt ez - felteszem szorgalmiba egymásikat erről a helyről, elég inspiratív volt a közeg ;)

Noha a stílusirányzatokhoz is hülye vagyok, azt hiszem mindkettők megjelölésének van értelme és eltudom fogadni köszönettel, mint 'bélyeg' is. :)

Köszöntemszépen!
d

Annyit filóztam azon, hogy miképpen látszódhatnak át így ezek a levelek. Van ilyen növény, vagy csak az orromnál fogva vezetsz megint? :)
Hogy lent nyitott, az engem nem zavar, a sárga-zöld sáv önmagában zárja a kék világot - mintegy jön a tavasz a télre. Hogy nincsenek összefogva a növények szerintem nem baj, és az sem lenne az, ha össze lennének... Picit más lesz így a hangsúlyos...

Az ablakok (plexik?) nekem ránézésre olyanok, mintha jégvirágosak is lennének. Ez a kék fény mögötte meg.. Hihetetlen...

Nyözö írta az eklektikát az üvegek sokféleségére. Szerintem a kép egészében pedig inkább a szecesszió íze dereng.

Remek, tetszik! :)

Köszi kedves Zoltán hogy hosszabban kifejtetted a gondolataid, örülök neki!
Most hogy így írod elgondolkodtam rajta hogy utólag össze kellett volna kötni valamivel a leveleket.. nem tudom, azt hiszem jót tett volna neki. Idegen környezet volt és ott nem szeretek 'beavatkozni' még a végén el vagy letörök valamit.. ez a nevelés útján lehet belém oltva.. :) Az ide feltöltött képeim jelentős részében érzek kicsi hiányt mint itt is a lezárásnál, pont ezért is teszem fel.
Örültem!
üdv
d

Tetszik, jó ez az erős dekomponáltság. :) Már maga az üvegablakok eklektikussága (értsd a mintáinak sokfélesége), is nagyszerű, de az a képi orgia, amit a növény fény felé nyúló leveleinekj fény utáni fékezhetetlen vágyatovább erősít. Nem lehet figyelmen kívül hagyni azt sem, hogy épp a középső tábla virágmintás... Nagyon jó a kinti világ kék-sárga keveréke, gondolom sárga ház, behavazott tetővel okozta ezt a szép komplementer fényvilágot.

Talán (hangsúlyozottan talán) segítene még ha a növény zöldje le is zárná a kép alsó élét (azaz sikerült volna úgy vágni hogy ne látszódjon már asz üveg), de erre nyilván nem volt módod.

Szinte mindenhol éles (bal szélen annál a csillanó levélnél talán nem, de a kompozíció feszessége szimmetriáért kiált, így az sem vágható ki onnan), ami szürreálisra lapítja a teret.

Összességében tetszik, olyan nézni jó! kép lett!

Új hozzászólás