Paprika

Elküldted az eredetit, amit köszönök, és ami azért jó, mert így értem, mi a baj, hogy mi miatt alakul ki. Ott kezdődik, hogy a világítás nem jó. Ha valami ennyire ellenfényes, azt ahhoz, hogy a felénk eső része is értelmes legyen, deríteni kell, nem is kicsit. Te ezt ott helyben nem oldottad meg. Utólag akartad utómunkával. Miért? Ha tudod, mit akarsz látni, addig kell ott és akkor csinálni, amíg nem azt látod, amit akarsz. A kép előbb születik meg fejben, ha nem talált kép (ha talált, hát... csendéletnek nem nevezném, azt nem lehet csak úgy találni). A másik, hogy ha már utómunka, te ráhúztad a clarityt. Én most azt mondom, felejtsd el jó hosszú időre a clarity eszközt. De tényleg. Azzal elég sokat lehet ártani, ha az ember ízlése nem szab határt neki. Előbb ezt az ízlést kell felnevelni, megerősíteni, mert ez fog segíteni a munkádban a legtöbbet. Mit akarsz mondani? Paprika, oké, fény, oké, el van vágva, oké, átjön a fény, ez is oké. De neked az is kellett, hogy ez egy fonnyadt paprika. Baingg, ellentmondásba ütköztünk, mert az a másik oldala, itt csak az éle. Nem kell ennyit egyszerre akarni. Vagy fonnyadás, akkor nem kell elvágni, hanem rohasztani addig, amíg még ízléses a forma, és nem megy át undorba - vagy még többet várni a mumifikálódás hatásig. Ha meg a fényjáték érdekes, keress még ilyesmiket, lődd át fénnyel őket, derítsd, és abból lehet szépet, a modell lehet alma, körte, narancs, citrom, akármi. Ne add fel, folytasd. És a zártra meg az önképeid várom. (hegyi)

Hozzászólások

A továbbiakban egyszerűbbre, kevesebbre fogom, gondolom a mondanivalót, nekem is egyszerűbb lesz, másnak is érthetőbb lesz. Mindenkinek úgy sem akarok megfelelni, nem is tudok, nem is szeretnék, én se. Pont. Pont ennyi meg egy köszi.

Nagyon jó az 5let de bántja a szemem ez a sok részlet.

Köszönöm István, lehet, hogy elakadtam félúton, az a jó, hogy itt erről szól a hozzászólás, dolgozunk, hogy jobb legyen és együtt keressük a megoldást.

Az biztos, hogy különlegessé teszi ez az erős kontraszt ezt a képet, olyan, mintha a paprika fémből, mögötte a fal kristályból, amin áll pedig jégből lenne, Ugyancsak, miközben minden áll, sík, és befagyott, van egy nagy adag dinamizmus is benne, amit nem csak a kontraszt, de az egyensúlyozatlan kompozíció is elősegít.Szerintem mindenképpen érdekes, és elgondolkodtató, de még melós - szememnek leginkább a kompozíció miatt.

Feri addig is, míg eljutok ide az elemzéssel, küldd el nekem az eredetit. Amin nincs módosítás. Érteni szeretném, mi történik és miért, hogy rendre ugyanazokat a hibákat követed el, hiába mondom.

Új hozzászólás