Sellő

Mariannak több olyan munkája volt már, amelyeken az emberi testtel foglalkozik, nem csak itt a táborokban, hanem különböző önportrékban, amely egy nagyon szisztematikus és alapos munka és ezekből nagyon szép alkotások is születtek. Itt is nagyon ígéretes az ahogyan a test torzót használja, ugyanakkor talán egy picit azt lehetne mondani, hogy jó lett volna, hogyha a képen valamennyi konkrétum megjelenik. Valahol van egy élesség, ahol megtámaszkodik az emberi szem, valami, ami az előtérben háttérré varázsolja az elmozgást; vagy egy másik szereplő vagy valamilyen tárgy az előtérben, ami felerősíti ezeket az elmosódó formákat. Véleményem szerint a Mariann erre képes és a Mariann fog tudni még ezzel dolgozni, egyrészt azért, mert remélem, hogy érdekli ez a témakör. Ezeket a fajta munkákat akár meg lehet próbálni a kettősökben, lehet szereplőket keresni; lehet hogy ebből arrafelé lesz majd a továbblépés. Nem tudom, és nem is akarom eldönteni, de az biztos, hogy egy nagyon jó irány van itt elindítva, ami nincs teljességgel befejezve. Van egy kis félelmem, hogy elsősorban a bemozdított kép és a kar, nyilvánvalóan a női szemérmet is jelzi, az emberi felsőtest védekezését, amivel semmi gond nem lenne, csak akkor ki kell találni egy olyan kreatív ötletet még a képhez, amely nem biztos, hogy ezt a következtetést hozza a néző számára. Várom a további kísérleteit, mert úgy gondolom, hogy van értelme foglalkozni ezzel az úttal Mariannak. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Nagyon tetszik a hajzat!! És azt hiszem tökéletesen van vágva felül. Szerintem is sellős, és bár nem jutna eszembe, hogy nem te vagy a képen, mégsem egy esetlen önakt próbálkozásnak tartom. Nagyon is egyben van, tiszta a hangulata, nőies, lágy erőt sugároz.

Árpi, nem hogy nagyon, de kicsit sem haragszom. Mindenkinek más tetszik és ez így van jól.
Dani, én is a hajas rész miatt gondoltam a sellőre, szerintem attól olyan mintha vízben lenne az egész.

hosszú expó, karmozgatás. ha jól sejtem. sellőben meg annyiban sellő, hogy nem van neki alfele. meg, hogy úszik a hajad, az zsír nagyon ahogy így lebbenve úszik.

a sellőből kiindulva nekem inkább egy szárnyát mosó hattyú ugrott be :) de tetszik a kép, és bár elég sokat néztem, a sellő/hattyú-s résznél nem igazán tudom kivenni, hogy mi is történt amitől ilyen lett :)

Remélem nem fogsz nagyon megharagudni, de erről a képről egy sellő jutna eszembe utoljára. Nekem egy kicsit "művészkedőnek" tűnik.

Sírva könyörgök, egy ennyire absztrakt (absztrAKT :-)) képnél vonatkoztassunk már el attól, hogy ki van a képen! Ha mondjuk Madonna vagy valaki hasonló híresség lenne felismerhető, az más, az módosítja a kép mondanivalóját. Vagy, ha _hangsúlyozottan_ maga az alkotó látható a képen. De itt... Szerintem bőségesen elegendő, hogy női formákat látok.

(Az jutott eszembe, hogy nekem elég rosszul esett, amikor a kísérletező képeimnél, amin tényleg nem volt egyéb, mint egy fenék, valaki azon kezdett rugózni, hogy az kinek a feneke.)

Szerintem felismerhető, hogy mi van a képen. Gondolom, a véletlen műve, hogy így sikerült a kép, de itt ez most pont jó. Az önportrédat alaposan megnéztem és innen ismertem rá az álladra.

Tünde, köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszik. Igen, én vagyok rajta. Az államról ismertél rám? Ez érdekes. :) Igen, kicsit féltem, hogy aki nem tudja mit kell rajta nézni, nem lesz egészen egyértelmű, hogy mi micsoda a képen, ill egyáltalán, hogy mi is ez. :)

Szia Mariann!
Ha jó a tippem, akkor ugye a fotón te vagy? Az álladról ismertem rád. Bár én a kontrasztosabb és élesebb képeket részesítem előnyben, itt nagyon tetszik, hogy percekig kellett néznem, mire rájöttem, mi micsoda. Nekem bejön.

Új hozzászólás