Sétány

Sétány

Angliában az ősz.

Nagyon szép az a színvilág, amit mutatsz, és ez a fa ezekkel a bogyókkal egészen őrületes, ő viszi el a prímet, és ha ezt az ember megfigyeli, és el tudod fogadni, hogy ennél a képnél ő a főszereplő - ráadásul, ha jól látom, akkor az élesség is rá van állítva, tehát minden más kapott egy lágyító határozatlanságot, életlenséget -, akkor nem nagyon értem a kompozíciót. Azt a másfél, akár két ujjnyit, ami a két járdán sétáló ember mellet bal oldalon még van, azt én simán levágnám, és hozzátennék még jócskán a kép jobb oldalához. Nyilvánvaló meg kell nézni azt, hogy ez hogyan fog kinézni. Lehet, hogy érdemesebb lett volna korábban exponálni, amikor az a két alak még nagyjából itt a fa ágainál járt, és akkor határozottabban lehetne vágni. Ugyanis az a rész, ami a háttér, engem csak, mint mélységélesség érdekel, de formailag, főleg úgy, hogy a képnek az egyharmada emiatt életlenben van tartva, hát, ez nem azt a dinamizmust hozza. De megint azt mondom, hogy a megfigyelés tökéletes. A leiratból olvasom, hogy ez Angliában van, ahova nem egyszerű visszamenni, úgyhogy ezt most csak továbbgondolásra adom vissza, hogy majd a későbbiekben azért ezzel érdemes foglalkozni. Azt mondom most, hogy ez egy 2 csillagos lecke. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Köszönöm az elemzést! Igen, a két alak előtt azért hagytam az utat így kicsit hosszabban, mert nem akartam őket annyira beszorítani a kerettel - inkább hagytam még nekik egy kis teret, hogy láthassuk jelzésképp, hogy merre tartanak. De valóban érdektelen, hiszen a bogyós fa a lényeg. Megnézem, tudok-e rajta alakítani!

Köszönöm a hozzászólásokat! A négyzetes dolog annyira nem az én kenyerem, nagyon instagram-hatást hoz. Meg a főoldalon négyzetesen félbe van vágva egy emberi alak, ami nem szép. István, köszönöm a véleményt és az ötletet, ezt még sosem próbáltam, de meg fogom!

A nyitó oldalon négyzetesre vágódva jobban tetszett.

Az a fehér alak defókuszáltsága ellenére is elviszi a figyelmet, mintha róla szólna a fotó. És lehetne akár a Margit szigeten is. Ha nagy mélységélességet használsz itt hosszabb záridővel, a sárgás lombok is előjönnek, az alakok elmosódnak, és az őszről a múló időről kezd el szólni a fotó, úgy érzem.

Új hozzászólás