SpirálSpirálSpirálSpirálSpirál

Spirál
Spirál
Spirál
Spirál
Spirál

Megkaptuk a spirál többi részét is, kapkodónak érzem a kiválasztást, és abban érzem a bizonytalanságot, hogy ragaszkodunk-e a valósághoz, vagy hagyjuk, hogy a tárgy tere uralkodjon rajtunk? (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Gime, én leírtam, mivel mi a probléma. A na de miért, nálam nem fekete, nálam nem fehér, miért nem mérvadó.... nem sorolom. Ezeket a kérdéseket magadnak kell feltedd, én leírtam a válaszokat. Azzal nem tudok mit kezdeni, ha szerinted mindenre van válaszod, csak annyit, hogy elfogadom. Oké.

Nem azt modtam, hogy így szuper, hanem elmondtam, hogy akkor és ott én mit akartam kihozni. Meg azt, hogy nics bebuktatva a fekete, sem a fehér. Azt is odaírtam, hogy lehet, hogy nem tökéletes. Sőt, tuti, hogy nem az. Szóval ne írj ilyet, hogy így szuper, amire magam is azt írom, hogy nem az, az előzmények fényében pláne!

Gime, tudod mit? Rád hagyom. Így szuper!

> 3. kép: gime, ez simán megfotózható lett
> volna úgy is, hogy ne legyen ferde a közepe.
> Akkor is vihető az ív, ahová akarod.

Nade itt miért kellett volna annka ott függőlegesnek lennie? Ez nem egy vízszintes dolog, hanem felfele nézek, a lépcső alól. Miért kellett volna azt a két vonalat függőlegessé tennem a képen? Főleg, hogy így mutatnak oda, ahova, úgy nem.

> 4. kép. ki beszélt a víszszintesekről? mivel
> korom feketére égetted a lépcsőt, mindegy is.
> függőben dől hol ide, hol oda, és az egész a
> tömegével húz balra.

Nemt'om, nálam egyáltalán nem koromfekete a lépcső egyik képen sem, még az 5. képen sem, pedig ott a legsötétebb.

> 5. kép: aha, csak egyet felejtesz el, hogy ebben
> a fényben a korlátod nem mérvadó. Bal oldalon nem
> a korlát lenne a mérce.

Miért nem mnérvadó? Azt ne mondd, hogy nem látszik! Bár, ha a lépcsőt koromfeketének látod a 4. képen, akkor lehet, hogy nálad nem tűnik ki a korlát balfenti része az 5. képen...

> A helyzet az Gime, hogy a tömegeket kéne
> figyelned, az mondja meg, minek hol a
> kifutása és mennyiben kell vagy szabad
> didaktikusnak lenned.

Itt a formák voltak az elsődlegesek. Lehet, hogy nem sikerült tökéletesre.

3. kép: gime, ez simán megfotózható lett volna úgy is, hogy ne legyen ferde a közepe. Akkor is vihető az ív, ahová akarod.
4. kép. ki beszélt a víszszintesekről? mivel korom feketére égetted a lépcsőt, mindegy is. függőben dől hol ide, hol oda, és az egész a tömegével húz balra.
5. kép: aha, csak egyet felejtesz el, hogy ebben a fényben a korlátod nem mérvadó. Bal oldalon nem a korlát lenne a mérce.

A helyzet az Gime, hogy a tömegeket kéne figyelned, az mondja meg, minek hol a kifutása és mennyiben kell vagy szabad didaktikusnak lenned.

Nna, így teljesen érthető, és ami mégfontosabb: válaszolható. ;)

> 1. kép korrekt, függő ami függő,
> kár a belógás, de mondtam.

Igen, ezt lebeszéltük, nincs mit.

> 2. kép, kezdünk bizonytalankodni, függő
> az egyik korlátoszlop a szélen, ehhez
> álltál be.

Baromira nem néztem a korlátoszlopokat. ;)
Amihez "beálltam", az a lépcsőív.
De nem is tartom a sorozat leghúzóbb darabjának. :)

> 3. kép, ívek szépek, ferde, ami függő,
> nem érthető, ki kivel van állítva

Nézd meg, hogy
- az ív hol kezdődik (bal-lent)
- a jobb oldali ferde hova mutat a képhatáron (fent)
- a bal oldali ferde hova mutat a képhatáron (lent)
;)

> 4. kép, dőlünk, borulunk, ívek hol pontosak,
> hol nem, bizonytalankodás

Speciel semmi dőlés, abszolút vízszintes a cucc, tény, hogy a fentiből lehetett volna pár pixelt vágni, hogy pont a sarokba menjen ki a korlátív.

> 5. kép totális káosz, se formára, se tömegre
> nincs egyensúly, esett, ahogy jött.

Hát baromira nem esett, ahogy jött, hanem nézd meg, hogy az ívek hova mennek ki (és így hogyan "fixálják" a képet)! ;)
Jó... Jobbfent kicsit "lebeg", ez igaz, sajnos...

Hmm.
:)

Melyik részét nem érted Gime?

1. kép korrekt, függő ami függő, kár a belógás, de mondtam.
2. kép, kezdünk bizonytalankodni, függő az egyik korlátoszlop a szélen, ehhez álltál be.
3. kép, ívek szépek, ferde, ami függő, nem érthető, ki kivel van állítva
4. kép, dőlünk, borulunk, ívek hol pontosak, hol nem, bizonytalankodás
5. kép totális káosz, se formára, se tömegre nincs egyensúly, esett, ahogy jött.

hmmm?

A tárgyé? Akkor miért nem ahhoz állítottad magad?

Ez esetben direk a tér volt a lényeg.

Új hozzászólás