
Nehéz ezt a sorozatot leckébe illeszteni, de elolvastam a leírásokat és úgy látom, a tárgyfotóba beilleszthetők.

Nehéz ezt a sorozatot leckébe illeszteni, de elolvastam a leírásokat és úgy látom, a tárgyfotóba beilleszthetők.
Nagyon izgalmas ez a kép a tárgy térben való elhelyezése miatt, ahogy a háttérrel, a felhőkkel, a fákkal kapcsolódik. Ha ezt elfogadja Tamás, akkor azt mondom, hogy ez egy nagyon szép ritmus lehetne akkor, ha kaphatnék még ebből fent. Mert miközben szépen osztod a teret, bár a baloldalon is nagyon kritikus, hogy ennyire kicentizve hozzáér a háromszögnek a sarka a képhatárhoz, fent nem mutatsz nekem eleget. Ez az egész csak akkor érdekes, ha megkapom azt a grafikus helyzetet, ami a fákkal, és ezzel az ellenfényes helyzettel létrejön. És ennek az ígérete ott van a képen, de ígéret marad. Hadd tegyem hozzá, hogy a komorságon a középszürkék emelésével csökkentenék. (hegyi)
értékelés:
Köszönöm az elemzést. Ez egy komor emlékmű, vagy háborús, vagy ötvenhatos témájú. Sajnos nem emlékszem. Megpróbáltam a téma keltette feszültséget érzékeltetni.
István, köszönöm az érdeklődést. Van erről az emlékműről rendes képem is, az sem rossz, de gondoltam játszunk egy kicsit a formával. Szeretem a háromszögeket, mert mozgalmasak és sok bennük a bizonytalanság is.
Mint egy tangram, vagy mintha egy papírképre rá lenne téve egy háromszög alakú karton. Nagyon érdekes, hogy mennyire másképp dolgozik sötét illetve világos környezetben a fotó.(rákattintva lesötétül a weblap többi része). A világos környezetben a sötét részek egy összeépített tangram stabilitását mutatják nekem, sötét környezetben a fehér háromszög kiugrik, és "ingókő" lesz belőle.
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Egy kicsit lehetne feszesebb is akkor, ha minden élt és csúcsot pontosan pozicionálsz, hogy képszélekhez érjenek.