...takarásban...

Sokszor elhangzik az az iskolában, hogy a keretek azok igazából mindig valami túlbiztosítékok, azzal mi mindig harcban állunk. Most viszont ennél a képnél nyilvánvalóan éppen az emberi test szimmetriája, ugyanakkor képen kívülivé helyezése, a háttér vakító fehérsége, az emberi test szürkéi, ezeknek a ritmusai okozhatják, ezeknek a ritmusai erősíthetik azt fel, hogy egy fekete képkeret, mint egy beszorítja, betokozza a kép valódi belső látványát. Nagyon meglepő, nagyon szokatlan és nagyon bátor vállalkozás a 30-as leckére elkészített házi feladat. Érdekes módon az alkotó nem elégszik meg a test formái, a haj beállított helyzete, a test szép rajzolata megmutatásával, hanem két különleges formajátékkal a csuklónál látható karpereccel és a 70-es éveket idéző játékos fejkendő karon elhelyezésével újabb ritmusokat hoz be. Mintegy ízesíti a teljesen jól elkészített ételt, különleges aromát és különleges fűszerkeveréket ad hozzá ehhez a képhez. Nem egy nyugodt kép. Eléggé felkavaró. Például úgy gondolom, hogy azért, mert van olyan pimasz az egész rendszer, hogy a jobboldali felületet teljes egészében üresen hagyja. Mintegy kommunikációra késztet bennünket, a nézőket és azt mondja, hogy elindítottam egy folyamatot, amelynek a legkisebb töredékét kapjátok, de ez a töredék ritmikailag mégis azért jelenik itt meg, hogy jelet hagyjak magamból és dolg

Hozzászólások

Hát, ha nem lenne kendő, akkor nem Kati lenne a képen. Nekem a kendő Kati.

A keret a kihívás, a háttér a távolságtartás, a kendő a büszkeség,a fél test a szemérmesen táncoló ritmus.

Koszi Gime :)
Na szoval nem tudom, hogy egy aktnal kell-e, jo-e a keret, meg a kart eltakaro kendo, de ha ma'r igy megint szobakerult es magunk kozt vagyunk ;) akkor elarulom a kendo titkat: a me'retes felkaromat probaltam leplezni :) /nem vicc!/

Hát nemt'om... nekem a fekete keret vastagsága azt hozta ki, hogy teljesen kivette a környezetből a képet, azaz azt, ami e kereten belül van, vagyis a lényeget, és így ez a keret nekem nem zavaró. Sőt, tán még valamelyest szükséges is. ilyen vastagon főleg.
A kendő? hát azon magam is gondolkodtam, de valahogy azért beillik a képbe, igaz, hogy személyesen is ismerem Katit, de enélkül is jó oda az a kendő szerintem. Max egy kicsit lejjebb (pontosan a könyökre) tettem volna, bár akkor már tulképp egy egészen más kivágást igényelne az egész kép.
nna, szóval szerintem jó ez így ahogy van, na :)

Szabolcs,
kossz a javaslatot, akkor probalkozom tovabb :)
Kata

a kendő meg a hajad jó együtt, de nem ebben a környezetben, így a kendő inkább erőltetett, és zavaró, bőven elég lett volna csak a karkötő. értem én, h te ilyennek szeretted volna, és biztosan másoknak más lesz a véleménye, de nekem ez inkább mesterkéltnek túnik, mint természetesnek.

szürke az a fehér, pont azért, hogy a fehérrel ne olvadjunk összve. :)

Nekem kellett a fekete keret, mert itt az Estiskola-n feher hatteren jelennek meg a kepek, szoval osszemosodott volna a kep a hatterrel...
Szobat vagy termeszetet pedig azert nem akartam, mert az nekem csak "bezavart" volna, nagyon elvonta volna a tekintetet a testrol a kornyezet...
Szoval egy egyszeru, fekete-feher kepet akartam semleges hatterrel, ami mondjuk egy mintas tapetas falon is megallja a helyet.

az ötlet nem rossz, viszont a fekete keret, és a sok fehér iszonyatosan "távolságtartóvá" teszi a képet, pedig egy akt képnek inkább vonzania kellene. ha mindezt egy pl egy szobában, vagy valahol a természetben fényképezed le, hogy azok legyenek a háttérben, akkor működne a dolog.

Új hozzászólás