Tiltott zóna

Anita azt a fajta rendszert viszi tovább, amely az előző képénél az akt házi feladatnál már megjelent. Alsó megvilágítású élfényekkel, itt most már árnyékokkal is, megint a női testrész növényekkel való kitakarásával játszik, dolgozik, és természetesen nagy háromszögekkel. Mint az Interpress Magazin híres grafikusánál, Helényi Tibornál ezek a háromszögek dominálnak a képen, miközben ugye azt mondhatnánk, hogy ez egy stabil háromszögre épít, mert a háttér és a combok kivágása erőteljesen egy piramisszerű formát mutat, mégis azt mondom, hogy a mellette lévő foltok, árnyékok tulajdonképpen ezeket az X-eket és a töréseket erősítik. Miközben ugye látjuk ezt a képet a tiltott zóna fogalma érvényes erre az egészre, merthogy kitakarok valamit, ami ebben az egész érzékiségben jelen van. Nagyon remélem, hogy a későbbiekben Anita akttal vagy testtel való munkájában egy más irányt fog venni a megfigyelési rendszer. Ez nem azt jelenti, hogy ezek a képek nem jók, ezek nagyon bátor vállalkozások.
   Én egyrészt technikai részt mondok – veszi át a szót Hegyi –, amit már az előző képnél is mondtunk, de szerintem az ismétlés miatt ezt nagyon fontos megtennem újból, hogy figyelni kell a világításra. Azért, merthogy egyrészt ugye beszéltünk arról, hogy a textil milyen nyomokat hagyhat a testen, másrészt egyikünk teste sem kötelezően tökéletes, és ebből kifolyólag a bőr gyűrődéseit, bőrhibákat bizonyos helyzetekben az élfények erősen ki tudnak emelni. Erre figyelni kell, mert egy fél centis mozdítás mondjuk egy lámpán, és máris eltűnnek ezek az árnyékok. Ez az egyik. A másik viszont, amit akarok mondani, hogy az előző képpel összehasonlítva (merthogy ugye összehasonlítható a két helyzet, egy test és egy levél kapcsolatát látjuk) egy nagyon fontos döntés született. Itt már nincsen hezitálás, hogy itt nem a humor az elsődleges forrás, hanem itt a levél, még hogyha nem száz százalékosan tökéletesen is, de azáltal, hogy kap egy megvilágítást, és azt a megvilágítást kapja, amit, szintén formarendező elvvé válik. Tehát mindenféleképpen másképp szervül, másképp kapcsolódik a képhez, mint az előzőnél, ahol tulajdonképpen a humor kimondásához kellett. Kettő disznó. (szőke-hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Igen Feri, olyan anitás!

Na, ez egy szuper reakció az én tiltott zónámra. :-):-)

Új hozzászólás