Akkor mindent tudsz. :)
Önmagában a tűz mozgásban izgalmas dolgokat hozhat, jó játék és érdemes vele dolgozni, de arra hívnám fel a figyelmet, hogy mivel mozgásról beszélünk, két dologra érdemes jobban figyelni. Az egyik, hogy a mozgásnak tér kell. Több tér. Annyi, hogy ne érezze azt a néző, hogy beakad a megforgatott tárgy a képhatárba. A másik, hogy amennyiben lehet, több környezeti fény kell. Tudom, hogy ezek a tűzvarázslók saját dolguk megkönnyítése érdekében várják meg a sötétet, de a kép szempontjából meg az a jó, ha valamennyi a környezetből is értelmezhető marad, szóval nem marad más, mint pontos expozíciós időt kell választani, hogy több jusson a háttérre. Enélkül ugyanis a fényrajz lóg a levegőben, nem értelmezhető, nincs hatása kapcsolatban a környezettel. (hegyi)
értékelés:
Á köszönöm a választ, azért kérdeztem, mert készítettem sok ilyen képet, amik tökre jól néznek ki, csak a háttér nem éppen stíl szerű.
Azt gondolom, hogy nem ez határozza meg a teret, hanem hogy mit szeretnél elmondani. A Tűzsárkány érdekes formájhoz szerintem éppen elég ez a tér, pláne ha az csak itt mozog, és az "idomár" meg annak környezet nem érdekesek. Gondolom én... :)
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Kösz Zsolt, majd ha a többi tüzeset is elemzed, akkor tényleg okosabb leszek. Viszont, ha több külső fény van, akkor az nem veszi el a figyelmet?