Két képből álló mozgássort és hangulatot látunk. Igazándiból a Feri a megmondhatója, hogy biztos volt itt vonat is, meg értem én, hogy elment, de ha már két képet használunk, akkor lehet, hogy az elmenést egy picit jobban lehetett volna ábrázolni. Én most nem vagyok biztos abban, hogy 100%-ig világos számomra, hogy mi akar lenni a kép üzenete. Látok egy padot és a pad előtt látok elmozdulni embereket. A mozgás leckét tökéletesen teljesíti ez a kép. Annak azért még jobban örültem volna, ha nem csak az alsó, hanem esetleg a felső képnél is a kamera nem mozdul be, mert ott egy picit minden mozog vagy ha bemozdítjuk a kamerát, akkor valamilyen céllal tegyük azt. Igazándiból nem nagyon értem. A fölső képnél látok 1 db lábat meg valami elmozduló fényformát, az alsó képnél szintén 1 db lábat látok meg egy felet meg látok két testformát, csak nem igazán értem, hogy most ezt így hogy. Oké, hogy elment a vonat, de erre a padra soha nem ül le senki? Mert ha igen, akkor annak is van egy funkciója. Úgyhogy én azt gondolom, miközben magát az ötletet kedvelem és a mozgás leckét is teljesíti, de ez most nem olyan nagyon Mácsais. Ennél Te szoktál tudni kevésbé bizonytalanul fogalmazni. Olyan most nekem ez az egész, minthogyha valaki ezt a padot megfogta volna és odatette volna, az emberek meg kerülgetik, mert nem biztosak benne, hogy nem fog felborulni, miközben valószínűleg egy funkcionális pad és nem egy díszletkellék és centrális helyet foglal el. Ha van értelme annak, hogy erre a padra miért nem ülnek le, akkor ez most ebből a képből nem derül ki. Úgyhogy ne haragudj Feri, de én ezt visszaadnám ismétlésre. (hegyi)
Most ez hogy is van akkor? című Egy szelet Európámhoz ennek a sorozatodnak az első fotóját választottam ajánlóképnek, köszönettel.