William Blake Nyugalma az Öröklét Hajnalán
a Szerelmek kertje utáni állomás

Egyszerű leszek. Valamit gondolok Blake-ről, nem tudom, hogy a nyugalom az öröklét hajnalán az hogy van, ezzel a részével én nem fogok tudni mit kezdeni, és a szerelmek kertje utáni állomással sem. Azt látom, hogy itt két karosszék van, nekem nem az állomás jutott eszembe erről, úgyhogy ezt a részét nem fogom tudni megfejteni, lássátok, hogy bennem is vannak hiányosságok. A képet önmagában, mint az épített környezetre beküldött alkotást fontosnak tartom. Véleményem szerint inkább az amerikai pop-art stílusú fotókra, elsősorban a dél-amerikai vagy a road movie filmek hangulatára hasonlít a megfogalmazás. Elsősorban azért, mert manipulálva van egészen biztosan a színvilágában. Van az egésznek egy Eastman Color hangulata, és ettől olyan izgalmas, ettől olyan sűrű ez a kép, hogy közben egy deka embert nem látunk. Talán az egy kicsit kérdéses, hogy ott a bal fölső sarokban az a kis ablak, az vajon ennyire kell-e vagy jobban kell-e. Biztos vagyok benne, hogy valami kell belőle ott, mert az tartja ritmusban a képet, csak egy kicsit esetlegesnek érzem a kompozíciós széleket. De a kettő disznó az megvan a képre. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Tök jó, hogy küldted ezt a képet. Eszembe jutott róla egy régebbi estiskolás kép.
Gondoltam, gyorsan megnézem, az hogy is volt. Aztán két és fél órát nézegettem a régi képeket.
Tanulságos. Mindenkinek ajánlom.

itt effekt nélkül (nekem) nehezebben felfejthető lenne a kép. a komplementer (?) színek a felületek, az elhelyezés, jó

Én meg nem értem ezeket az effekteket. Úgy sejtem nélkülük is bőven megállná a helyét ez a fotó. Szóval szerintem az arányok rendben vannak, és az a kis billentés kell a kép bal felső sarkána a képhez. De az effektet nagyon sajnálom. Szerintem nyugodtan lehetsz bátrabb, és kapaszkodhatsz abba ami van.

Imádom ezt a képet. Nem tudom miért, de imádom.

Új hozzászólás