Nem nagyon érzem, hogy el lenne döntve, hogy ez a kép miről is akar szólni. Bátortalannak gondolom a döntést. Ha az idősekről szól, és csak illusztráció, vagy ennek egy kontrasztba, térbe helyezése történetileg a háttérben meghúzódó divat-kirakat, akkor a bácsi lábát nem lett volna szabad vágni, akkor tulajdonképpen egy kicsit a nézőpontját ennek a képnek billenteni kellett volna lefelé, és akkor ez jobban érthető és érvényes. Itt is itt van ez a színezés, komolytalanná teszi a képet. Ha már beavatkozom, akkor a mélységélesség megválasztásával avatkozom be, mert most a térbelisége ennek a képnek kétdimenziósra van redukálva azzal, hogy viszonylag nagy a mélységélesség, élesek a bábuk is, élesek a turisták is. Ha én ki akarok választani valamit ebből a történetből, és arra akarom a fókuszt vinni, akkor ezt szó szerint is meg kellene csinálni. Ezt visszaadom ismétlésre, András. (hegyi)
Nekem a cím tetszik. (Végre valaki emlékszik a régi reklámjukra: szíendéj, jángkoleksön)
Ahogy a képre néztem, anélkül, hogy láttam volna, Te készítetted, már tudtam, hogy ez csakis Gime lehet... :-)
Hogy mennyit számítanak a kommentek: Először csak a képet néztem. Én nagyon kedvelem Gime képeit. Saját, jól felismerhető stílusban dolgozik és ez a gondolkodásmód (látásmód) nekem tetszik. Egyedül az az embléma a C és A betűvel a kép szélén, az zavart.
...egészen addig, amig el nem olvastam Rozi hozzászólását. :)
Ebből tudtam meg, hogy itt a "szlogen"-ről van szó, innen a cím, innen a kontraszt.
Nekem ugyanis ismeretlen volt eddig ez a "young collections" sőt, azt hittem, hogy a cég neve céundá (németesen) nem pedig szíendéj...
Dehát ez nem mérvadó, mert a ruházkodáshoz, az öltözködéshez sem értek, a divat meg pláne nem érdekel. :)