Zoli barátommal

Fontos dolog a barátság, és persze soha semmi sem mérlegen kidekázható, de az feltűnik, hogy te húzódsz hozzá, felé, ő meg valamivel el van foglalva, valami van a kezeiben, és emiatt olyan érzetet kelt a kép, hogy felemás a kapcsolat. Ez azért fontos kérdés, mert az exponálásnál a pillanat megragadása a legfontosabb, még annál is fontosabb, hogy éles-e a kép, vagy hogy mozdult-e, jól van-e exponálva, ezeket mind felül tudja egy jó pillanat írni. Ha meg előbb vagy később exponálsz, akkor a többi lehet rendben, de mégis fals érzetet kelthetsz. (hegyi)

Hozzászólások

Nekem mindenféleképpen tanulságos, se így , se úgy ne csináljak hibát. Mert eleve ha én exponálok másról e témában sem biztos, hogy nem hasonló lett volna az eredmény. S ameddig erre nem mutattál rá, ez fel sem tűnt, szóval köszi, s ezért olvasgatom mások értékeléseit is, hogy az is segítsen az adott esetben.

Ha minden kötél szakad. De ettől még a kép az övé. Másrészt, nehéz helyzetbe hoz, ha elemzés van, mert ilyenkor például az expozíciót beállíthattad, de a pillanat kiválasztása Zsuzsáé. És akkor most kit elemzek?

Egyszer arról volt szó, hogy a beállítások után más is megteheti, de nem jellemző nálam ez a megoldás, talán itt kényelemből, de megtörtént.

zárójeles megjegyzés, ha Zsuzsa exponált, azért akkor az az ő képe. :)

Szerencsésebb megoldás lett volna az a pillanat, amikor mindketten az iPadet lessük, ez a pillanat valóban a visszaszámláló utolsó ütemére felkapott időben készült vagy Zsuzsa várt tovább az exponáláskor, hogy fölnézzünk.

Új hozzászólás