Önportré

Önportré

Ez itt a hervadás tündér-világa. Akartál látni szép halált velem? A Bükkös-erdő bús elégiája szép, mint a halál és a szerelem.

Nagyon érdekes a dinamika, ami a képen létrejön a felemelt karral. Sokszor kérdés az, hogy mit kezdjünk a modell kezével, hova tegye, mi az a póz, mi az a gesztus, ami természetesnek hat. Ilyenkor el szoktam azt is mondani, hogy a kéz az állát támasztja, az egy elég dekadens dolog, abban nincs nagyon erő, az olyan, mintha valakinek gerincproblémája lenne, tehát nem egy célszerű dolog, ráadásul az ökölbe szorított kéz sokszor az amputáció érzetét hozza. Én most itt azt gondolom, hogy ez egy jó megoldás, valószínű, hogy szelesebb volt az idő, és a modellünk itt a saját hajába beletúrva igazgatja azt. A tekintet is jó, az arc gesztusai is jók. Az az érdekes nekem, hogy a kabát szárával, a két karjával egy nagyon jó ritmus jön létre, az egyik erénye a képnek pont ez a zaklatott ritmus. Ez az, ami pluszba hozzáad, és ettől lesz abszolút értelmezhető ez a kép, hogy milyen lelkiállapotról beszél. Nagyon jónak gondolom, köszönöm szépen. (hegyi)
értékelés:    

Emberfia

Emberfia

René Magritte nyomán

Ez egy nagyon jó gondolat, és tényleg benne van Magritte, és a gondolatnak én nagyon örülök. Jó ez a kis kinőtt bőrkabát ezzel a pólóval, meg a sállal, meg a háttérben is jók ezek a muskátlik. Annyit azért hozzátennék, hogy az az oszlop nekem túl sok a jóból, úgy lett volna jó lógatni, hogy a testtömegből érdemes lett volna kimozgatni. Ha a fejed a két muskátli közé kerül, akkor még izgalmasabb lehetne ez az egész. Ettől függetlenül ez egy jó leckemegoldás, köszöntünk itt, a Látszótéren, megvan a 3 csillag és a lecke is. Azt kérem, hogy az első három leckére küldj képeket! (hegyi)
értékelés: