Delej

Delej

Az a helyzet, Balázs, hogy értem, de a fára feldobott tárgyak megtalálása az az a pont, aminél lejjebb ne menj. Nyilvánvaló, hogy valamennyi fényt ehhez hozzáadott az az ostorlámpa, amitől ez fénybe került, de erre te is rádolgoztál fotosoppal, miközben azzal, hogy abban a világítási helyzetben fotóztál, amiben, tulajdonképpen nem nagyon értékelhető és érzékelhető a környezet. Pedig itt fontos lenne, mert a szürrealitása az egésznek pont akkor működne, ha felismerhető lenne az, hogy ez hol van és mi van, hogy az erdő közepén egyszer csak van valami zsinór. Tehát most, ebben a formában, ez minden fotosoppos segítség ellenére is nem visz engem előre. Én azt mondom, hogy abba az irányba mozduljunk el, ami a fán megtalált tárgyak, mert ezek a talált helyzetek jók lehetnek, ha nagyon szigorú vagy magaddal kompozícióban, mert az indokolhat, és az alátámaszt, de azt is hozzáteszem, hogy remélem, hogy az első három leckére kapok tőled beküldést. Amióta ez az osztályba sorolós rendszerünk van, azóta tulajdonképpen az emberek nagy többsége újrakezdte a leckéket, nálad is azt mondom, hogy jó lenne, főképp a többiek szempontjából is, ha az első három lecke bemutatkozását is megcsinálnád. Én ezt a képet most nem ismétlésre adom vissza, hanem továbbgondolásra, hogy milyen irányba is akarsz haladni. (hegyi)

Hozzászólások

Írtam a lámpát - tehát jól láttam, hogy van ott lámpa. Az esti felvételek becsapósak, a kontraszt és a tónusterjedelem igen furán csökken és hirtelen, ezért egy picivel korábban ha már világít a lámpa, minden meglenne, és még részletek is maradnának.

Zsolt,
köszönöm ezt az elemzést is (meg a victory-st is, azt is értem, ott nincs mit mondani, ekkora a V, nem nagyobb máshonnan sem, nem jött össze, nem verbálozok), szóval ezt is értem itt, de fontosnak tartom elmondani: nem fotosoppolok. Pontosabban: azt a programot használom utómunkára, de érdemben nem nyúlok bele a képbe. Itt sem színeztem a vezetéket, nem vettem el a színét a többi elemnek. Kontraszt, telítettség - ilyesmiket szoktam állítani, meg vágok, nem varázsolok mást. Ettől függetlenül értem, nem jött át, amit mutatni akartam. Sötét volt és az erdőben hirtelen ott volt egy világító drótpár a fák között. De nem így volt sötét és nem így világított - eszerint. Rendben, nem sikerült.

Nekifutok az első három leckének újra.

Áhhá, szóval megvilágított troli madzag :))))))). Tudod nem lakom ilyen környezetbe, ezért nem jöttem rá. :)))))))

Ja, a másik rész kimaradt: igen, vonz a levéltelen fák látványa, ugyanakkor jegyezzük meg, ha az őszi lombok vonzanának, most kicsit el lennék már késve. Szóval inkább ezt találom, és ezen felül érdekel is.

A képen troli felsővezeték részlete látható fás-parkos környezetben. Valószínűleg azért érthetetlen, mert töksötét nálad. Ugye? Én két monitoron nézem, nem is hasonlít a kettő egymásra. Az egyiken teljesen értelmezhető az alsó rész, a másikon egy egybefüggő fekete flekk. Nyilván azért, mert legalább az egyik nincs rendesen beállítva. Egyrészt nem tudom, melyik, másrészt fogalmam sincs, hogyan kell helyesen beállítani. Valamint könnyen lehet, hogy ezeket az özönvíz előtti darabokat nem is lehet.
Persze ha más miatt érthetetlen, akkor szívesen hallgatom, mi vele a baj. (Ettől még ez a kontraszt-dolog létező probléma.)

Köszi

Nem értem a képedet, ezért kérdezném, hogy mi látható a képen. Amúgy meg mostanában , ahogy érzem, nagyon megfogott téged a fák levéltelen lombkoronája, és erőteljesen ezekkel dolgozol.

Új hozzászólás