Nem is tudom, hogy láttam-e már ennyire tiszta fotódat. Bizonyára van, csak még nem jutottam a színe elé. Rákapcsolódtam a dalra, és azt mondom, hogy értem, de érteni véltem anélkül is, csak kicsit másként. Persze az én értésem nem teljesen ugyanaz mint a Te szándékod, de végül is talán a hatás a fontos, nem a pontosság. A fehér abszolút tisztaság nekem (meg úgy általában mindenkinek :) A fehér viszont nem hozza számomra a múlt élményét, de köthető a gyermekkorhoz, sőt, a még kisebb gyermekkorhoz... Lehetne akár pólya is mindez... És lehetne vasalt a bal oldali lepel, hogy még inkább szeplőtlen, vagy ártatlan maradhasson. Vagy ha már arra jöttél ki őszülő/fehéredő arcszőrzettel, és annak ilyen irányban tartod jelentőségét, akkor talán gyűröttebb lehetne... Ez a kósza hajtásél a legrosszabb variáció szerintem. De a tekinteted meg nem igényli a gyűröttséget, sőt!
Mikor írom ezeket a sorokat, már meghallgattam a Cseh Tamás dalt is, és nem tudok elvonatkoztatni tőle teljesen. Jó választás, jó párosítás szerintem - bár itt is elmondhatom, hogy, nélküle eszembe nem jutott volna. Szummárum, nekem tetszik ez a fotód a verssel/zenével és anélkül is.
Nekem egy francia filmjelenetet idéz, de halálos ez a bizonytalanság, ahogy megjelenik nekem benne a Sándor Mátyás szerű (annál árnyaltabb) erő és megbízhatóság, a félig elbújt, kitörni készülő gonosszal együtt. Remek, lelkesítő!