Mozgás

Nagyon szeretjük a képet, a ferde árnyékok amik balról jobbra haladnak, nagyon jó, hogy nem a kép aljára vagy egy nyugodtabb kompozícióba kerültek, az is tetszik, hogy belevág a forgóajtóba, így az előtér márvány formái is látszanak. Mivel ez az árnyék balról jön a fény miatt, nagyon izgalmas, hogy az emberi alak már kilép a képből, tehát egy olyan mozgással halad, hogy ugyanennek az árnyékoknak a folytatásaként már csak egy pillanatra van a képben, miközben álló képet látunk, ez a furcsa dekomponált mozgás utolsó pillanatának elcsípése hoz létre az álló kép ellenére egy jó mozgás stúdiumot. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

jajmá eccerű...én vonyítom csak amihez te konyítasz...no megmagyaráztam?;)

Dénes: hogy érted hogy túl nagy tétekben játszom?
bevallom, kicsi élvezem a dolgot, bár a reakciók nem kiszámíthatóak

Józsi(f)? nekem túl nagy tétekkel játszol fotoügyben de az agyad-szemed kezdettől bejön:) (boccs a Józsiér ha nem szereted)

Nem baj, hogy bemozdult, jó így! Grat

Gábor: Szeretem a nagylátószögő obikat, ez 28-asnak megfelelővel készült. Épületeknél néha korrigálok de sok esetben nem, itt észre sem vettem, de nem is látom szükségességét, hogy a függőlegeseket helyre tegyem. A átlós vonalak -ahogy az ajtó is- szerintem a mozgás irányát jelölik. Persze lehet hogy csak én látom így, mert a saját képemmel szemben bizonyos szempontból vak vagyok. Kicsit sajnálom hogy a figura lába bemozdult, mert a mozgás talán anélkül is érzékelhető.

ez nagyon profi. nálam négy citromdisznót ér

Ez tetszik. Csak a vizszintesek, függőlegesek kiszámíthatatlansága zavar kicsit. Nagyon széleslátószöggel készült? Vagy mifene? Ahogy nézem, az épület külső sarka az egyetlen függőleges él a képen, minden más össze-vissza dől.

Új hozzászólás