Kedves Attila, ez a kép erős érzelmeket mutat, jól összpontosít a modellre, egyetlen meglátásom, hogy a modell válla mögötti fény, ami a kép jobb oldalán látható, akár 2-3 fényértékkel is lehetne sötétebb, mert most azáltal, hogy világos tónust kapunk, megosztódik a figyelem a modell arca és a háttér között, onnan várunk valamit, és nem az arcra figyelünk. Ez is lehetne egy izgalmas út akár, hogy a feszültséget a háttérrel fokozzuk, de akkor egyrészt nagyobbat kell nyitni, másrészt formailag valaminek kell akkor ott történnie, és akkor értelmet nyer a világítás osztása. (hegyi)
értékelés:
István, erre írtam a magam verziójára, hogy hozott anyaggal dolgozom. Nem én állítottam be a modellt, nem én instruáltam. Én a készből faragtam, amit az anyag engedett és "kért". Amit írsz, lehet, hogy fejben így szerette volna Attila, elfogadom. De a képen nem ez szerepel, egyik Attila-verzión se. Nem csak a világítás miatt. És nem csak az ablak (külvilág) hiánya miatt. Hanem mert a lány balra lefelé néz, a múltba, maga elé, azaz nem remény, nem jövő, nem előre, hanem vissza, hátra, magábafordulva. Ez van a képen, ez a gesztus, én ennek igyekeztem a képet megfeleltetni. Ha nem ez akart lenni a cél, akkor más instrukció kell a modellnek.
Zoli, köszönöm. Igyekszem, nekem a feladat épp az, hogy ne dumáljak túl. :) Ha sikerült, az boldogság. Nekem.