Azt hiszem, az elmúlt időben személyesen ekkora kontrasztokat nem igazán láttam mint ott és akkor. A kép Párizs fényűzésről és gazdagságáról híres részén készült.
Azt hiszem, az elmúlt időben személyesen ekkora kontrasztokat nem igazán láttam mint ott és akkor. A kép Párizs fényűzésről és gazdagságáról híres részén készült.
Érdekes a helyzet, mivel egy hasonló helyszínen készült hasonló képet küldött be Petneházi Kristóf is, amit a műsoromhoz ki is választottam és ennek okán megjelent a facebookon, ahol elég idétlen vita indult arról, hogy a képen szereplő hajléktalan mennyire elfogadható, amit csinál, mennyi benne a színház és mennyire manipulatív. Nyilván az én véleményemben ebben a kérdésben benne van az az embertelen hozzáállás is, amit a kormány képvisel és aminek okán bűnözővé teszik, aki utcára kényszerül. Szerintem egyikőnk se mondhatja azt, hogy képes lenne utánuk csinálni, mert szerencsénkre nem kell kipróbáljuk ezt. Én azt vallom, nem szabad ítélkeznünk. És szerencsére ezt a képed jól kezeli, bemutat egy helyzetet, nem próbál hangolni sem valami ellen, sem valami mellett. Ez fontos a szociofotónál, hogy az ember próbáljon meg tárgyilagos maradni. Amit a kompozícióról tudok mondani, hogy ha balra lépsz egy lépést, akkor talán benne lehetne a képben a nő teljes figurája, nem maradna le a szoknya, most valahogy túl ki van szorulva a kép szélére. Persze ez amíg a formákba nem vágunk bele jó is lehet, hiszen érzékeltetheti a perifériára kerülést is, de ebben a képkivágásban erre elég, ha a szélhez közel van. A másik a tónus, én picit kevésbé venném líraira a tónusrendet, keményebb és valamivel világosabb beállítást használnék. (hegyi)
értékelés:
Maga nézőpont, ahonnan ezt fotóztad, az izgalmas. Jó az íves és a szögletes formák aránya is. Tehát a helyszín alkalmas arra, hogy fotózz ott. De ne álljon ott autó, és a szereplők ruházata sem nagyon szerencsés. Az ilyen helyszíneket jó megfigyelni, rögzíteni az időpontot, mikor vannak olyan fényviszonyok, amik az épületek struktúráit jól kiemelik, és később visszamenni mondjuk egy piros ruhás nővel, kezében egy esernyővel. De ha nem vagyunk ennyire maximalisták, akkor is bajos, ahogy a figurák és az autó kiütik egymást. A megfigyelését jár az egy csillagocska, jó lenne ha megoldható lenne egy olyan ismétlés, ahol legalább az autó nincs ott. (hegyi)
értékelés:
1. Önportré, önábrázolás, Elemzés, Feladatmegoldás, Pályázati megoldás
A kép állványról készült távirányítóval és egy vakuval. Nikon D3200 50mm f7.1 1/200s ISO100
Vidám kép ez, jól megfotózva és világítva, persze az mindig kérdés ilyen képeknél, hogy oké, de valóban ennyire jó szokott lenni mindig a kedved? Na jó, ez nem kekeckedés akar lenni, igazából alig tudok belekötni a képbe, legfeljebb annyit, hogy alul nekem szűk most, jót tenne neki, ha a póló szegése körbeérne. Várom a munkáid. (hegyi)
értékelés:
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Hozzászólások
Török József
2024. 06. 21. - 23:06
"Nagyon kúl ez az AI-muzsika...döbbenet. Mondhatnám, ijesztő." "-Menj el Madeirára, és a…
Török József
2024. 06. 21. - 22:37
"-Jóska tényleg meghatott a hangja alapján. -Meg, hát." "-Kétélű fegyver, hogy a hidat akkor…
Hamar Ramóna
2024. 06. 19. - 07:31
Kedves Ingrid! Részemről az öröm! ;)
Alexovics Ingrid
2024. 06. 18. - 22:27
Kedves Ramóna, örömmel használnám ezt a nagyszerű képet a holnapi rádióműsorom borítóképeként.…
Aureliano
2024. 06. 17. - 23:08
Boch: -jajj, igen, a szél. az durva, amikor levágod. én egyszer csináltam ilyet, de úgy néztem ki…