féNYugati

Szimplán próbáltam játszani a fényekkel,és árnyékokkal.Kicsit street,kicsit épületfotó.
Ezúton kívánok Mindannyiótoknak Áldott Ünnepet, és Boldog Új Esztendőt! Köszönöm hogy itt lehetek!
Gabesz

Minden nagyon jó lehetne, ha nem lenne ferde. Itt most mivel ennyire a struktúrákra és fény-árnyék dologra redukáltad az üzenetet, nincs indoka a ferdeségnek. Tudom, hogy trend, hogy amiről nem tudjuk eldönteni, hogy hogyan legyen, hol vágjuk és mennyit, ott sokszor alkalmazzák, hogy akkor legyen ferde, különösen ételfotóknál divat ez, meg néha az utcafotóknál is, de erre szoktam azt mondani, hogy ha nem alakítasz ki egy új koordinátarendszert, amiben helyére kerül minden, akkor maga a ferdeség csak hiba tud lenni. És ha már ferde, akkor ennyi kevés, akkor legyen még ferdébb, még csálébb, de ennek mondom, ellentmond az, hogy nem a történet a fontos, hanem a forma. BUÉK neked is, remélem el tudsz jönni a januári találkozóra. És várom a képeid. (hegyi)
értékelés:

Boglárka

Alapvetően természetfotós vagyok. Ez egy különleges technikával készített kép,egy Boglárkáról. A bokeh-ekért egy Pentacon AV vetítőlencse felel, amit egy Pentax makrokihuzatba applikáltam,és az van rátéve egy konverterrel a Sony A6000-re. Hátránya az előnye is ennek. Igen kis DOF ál rendelkezésre. Sony A6000+Pentax makrokihuzat+Zeiss Pentacon AV 80/2.8

Ambivalens érzéseim vannak a képpel kapcsolatban. Ugyanis három egymásnak ellentmondó dolog történik, így zavar van az erőtérben. Van egy életlenséggel és bokehhel operáló alap képi világ. Van egy konkrét közlés a lepkéről. És van egy utómunka. A bokeh így, ebben a formában elég erőteljes, mivel ez adódik a lencséből, nyilván ezt akartad látni, tehát ez az, ami alá kell vetni minden mást. Vagyis, egyrészt én akkor nem vártam volna a lepkére, sőt, mert annak nem tesz jót ez a világ, amit a lencse rajzol. A másik a tónus, szín és utómunka. Ennél lágyabbnak kéne lenni, vagy 20%-kal kisebb szaturáció, kontraszt, szóval ezt az egészet álomszerűbb hangulatban kéne tartani. És végül, ha már ennyire kaleidoszkópszerű a kép java, akkor az az elszáradt növényszár az akár retusálható is lenne, ha már a helyszínen nem tépted ki. Tudom, a természetfotósok java azzal van elfoglalva, hogy ne nyúljon bele a látványba, mert az a szentség - szerintem ez téves, de mindegy - viszont ha eleve elrajzolt a dolog, akkor beleférhet bármi már. (hegyi)
értékelés:

Világos lakások

Naponta többször elmegyek a kép készítésének helyén,ám eddig nem volt semmi ami a kép készítésére késztetett volna. Egyszer megálltam, és felnéztem a felhőket kémlelve,mikor ezt láttam. És akkor bevillant. Elvont,de mégis építészet. A képen a Gyöngyösön álló "toronyház" látható a maga 20 emeletével. Sony A6000 + 18-55mm / f3.5-5.6 oss

Kedvelem ezt a képet, nagyon jó, hogy a méretarányokkal így játszol, ettől lesz zavarba ejtő a dinamikája, hogy most akkor mi van, és nyilván az ember elsőre nem érti, nem is veszi tudomásul, de nem hagyja nyugodni, vissza kell menni megfejteni újra. Határon van a tónus, hogy sötét legyen, lehet, hogy egy leheletnyit a középtónusokon lehetne világosítani, nem tudom. De tetszik, van sztorija. (hegyi)
értékelés:

Neeee

Próbáltam bemutatni a vidám oldalam. A sütőben odaégő sütemény/hús szemszögéből az arcom... A képet egy Sony A6000 + Sigma 30mm/2.8 Art kombóval lőttem a hideg sütőben.Természetesen használtam 10 mp-es önkioldót hozzá. :-)

Gábor, üdv a téren, ez egy igen jó bemutatkozás, kifejezetten tetszik az őrülete, örülök, hogy valaki úgy bolondozik, hogy végig is gondolja, mit akar látni a képen majd. Két megjegyzés. Az egyik, hogy ha már önkioldó, akkor a kézfejedből valamennyi jó lenne, nem a teljes, de egy kis részlet. A másik a Nike logó. Az megosztja a figyelmet a fejeddel. Erre meg az a megfejtés, hogy vagy valami semleges felsőt veszel fel, vagy úgy alakítod, hogy ne legyen ott a jel, vagy kipróbálod felső nélkül ugyanezt megcsinálni. Várom a folytatást! (hegyi)
értékelés: