Véres teríték

Csupán egy "kisebb" orrvérzés és a szürreális társadalom hatása ihlette hangulatkép :)

Ház a tónál

Mikor elhagyod a kitaposott ösvényt, és beleveted magad az erdőbe! Mész, amíg be nem kebelez az erdő, és már a napot sem látod. De egyszer csak találni fogsz valamit, amit még sosem láttál.

Portré - csoportos kiállítás meghívó

A PH21 Galéria szeretettel vár mindenkit Portré című csoportos kiállításának megnyitójára 2020. január 16-án 18:00 órakor a Ráday utca 55-ben.
Kiállítást megnyitja: Papp Eszter, VFX artist
A kiállítás 2020. február 8-ig tekinthető meg.
További információ: https://www.ph21gallery.com/portraiture-2020

A kiállításon a Madárka/Birdy képemmel én is megjelenek.

PH21 Gallery invites you and your friends to the opening reception of its upcoming group exhibition: Portraiture on January 16, 2020, 6:00 p.m.
Exhibition remarks: Eszter Papp, VFX artist
Exhibition dates: January 16 – February 8, 2020
For further information, please visit our website: https://www.ph21gallery.com/portraiture-2020

Fa

A kedvenc fám a bükkben, Szentlélek környékén található szerelmesek fája.

Jóga után

Jógáztam, a végén pedig megpihentem kinyújtott karokkal. Gondoltam lefotózom. A jobb felső sarokban lévő fények egy korábban készült naplementés, felhős égboltról csöppentek ide.

Muszáj

A lecke miatt leülnöm és magamról képet készíteni már hetek óta nem megy. Nem tudom rávenni magam. Valahogy sokkal több, érdekesebb fotózni való téma van, egyedül kevés vagyok a képen magamnak, Szerencsére itt a tükröződések segítettek. Nem leckének szántam a képet, de elég szabálykövető ember vagyok, így mielőtt a többi témához hozzákezdenék, ehhez a leckéhez is kellett találnom valamit. A kép telefonnal készült, a közeljövőben igyekszem ezt mellőzni. Zajosítottam a képen, így a technikai hiányosságokat próbáltam művészire faragni.

Madárka / Birdy (1992)

Az első képem, ami kiállításon falra kerül január 16-tól.

A fotográfiában az emberábrázolást tartom magam számára a legfontosabb területnek, legyen szó portréról, önportréról vagy az ember környezetének bemutatásáról. A Madráka/Birdy című képemet 1992-ben készítettem analóg kamerával fekete-fehér filmre, amit kinagyítottam és utána kézzel Ilford Cibachrome festék segítségével színeztem ki. A modellemre egy átlátszó műanyag fóliát adtam, az arcára pedig élesztőt kentem, így értem el azt a hatást, ami a fejemben Alan Parker mozija óta jelen volt. Kerestem a tekintetet, ami az egyetlen kapaszkodó lehet két ember között a kommunikációban, amikor a szavak már nem elegendőek. Az eredeti vintage képből egyetlen példány létezik a kézi festés által válik megismételhetetlenné.