Kitűzés, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Összegzés: Néha besegítek a geodétának. Futtában, autofókusz. Még teló is játszott. Még beerőszakoltam a végére a levezető kv-t (zöld tea helyett, ma ez folyik) és az "icipici házikót" is (régóta nézegetem).

Gyakorlás

Canon 450d, alap kit obi, expótávirányító, biciklis lámpa fényforrás.

Fésűk

Hely: Budapest, északi összekötő.
Gép: canon 450D, 75-300 kit obi.
Hogyan: Korlátra támasztott gép, a híd másik oldalán lévő korlátok résein át a Dunán evező kajakosok láthatóak.
Miért: A kép elkészülte után a Fésűk címmel gyors barátságot kötöttünk.

Fésűk: A természet és az ember kapolcsolata? Van különbség a kettő között? Szerintem természet az ember és az ember a természet. Ahogy a kajakosok "fésülik" a képességeiket a kajakozás által, épp úgy "fésülik" Dunát az evezésük által. Ahogy a természet "fésüli" a -végtelen-lehetőségét a folyamatos fejlődés és hanyatlás által épp úgy "fésülik" a híd korlátai a látványt.

ÖsszHang és Csend

Hol: Budapest, északi összekötő.
Hogyan: korlátra támasztott géppel.
Gép: Canon 450D
Miért: ÖsszHang és Csönd, a többi csak duma lenne.

A rabság illúziója

Eszköz: Canon 450D, 18-50 kit obi. Mikor: Hazafelé tartó: vonat út alkalmával. Miért: Felvett korlátaink, hiedelmeink, szokásaink a társadalom, kultúra melléktermékei? Valóban korlátozva lehetünk bármilyen szinten? Vajon ez a mentalitás is csak egy tágasabb ketrecből szemléli a dolgokat? Milyen az abszolút szabadság, teljesség?

Néha elég nagy az arcom

A kép készítésének technikai oldala: Canon 450D, vezetékes önkioldó 8mp-enkénti expóra állítva, egy igazán masszív - nehéz - állványon figyelt a fényképezőgép. Hol: Csomádon, 20 perc sétára a háztól ahol lakom. Miért: Formába önteni a forma nélküli tapasztalatot ami minden formát magában foglal.(persze ezen még van mit csiszolni.. szélmalom harc :) ).